نیتین گادکاری وزیر اتحادیه هنگام سخنرانی روی صحنه بیهوش شد


نیتین گادکاری، وزیر اتحادیه، در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در یاواتمال ماهاراشترا بیهوش شد. او اینجا بود تا در یک گردهمایی انتخاباتی در حمایت از راجشری پاتیل، نامزد NDA شیو سنا سخنرانی کند. در حالی که گادکاری در حال صحبت بود، ناگهان وضعیت سلامتی وی بدتر شد و بیهوش شد. حاضران در صحنه بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کردند.

بلافاصله پس از این حادثه، نیتین گادکاری گفت که حالش خوب است. او نوشت – من در تجمع به دلیل گرما ناراحت بودم. اما الان کاملا سالم هستم. برای جلسه بعدی به ورود می رویم. ممنون از محبت و آرزوهای خوب شما

گادکاری کاندیدای BJP از ناگپور است. رای گیری در مرحله اول در اینجا انجام شد.

همچنین در سال 2018، نیتین گادکاری در حین رویدادی در احمدناگر، ماهاراشترا، روی صحنه بیهوش شد. سپس فرماندار وقت ماهاراشترا ویدیاساگار رائو نیز در دایس حضور داشت. از آنها مراقبت می کرد.

در اینجا، آمیت شاه، وزیر کشور اتحادیه، در یک گردهمایی عمومی در آلاپوزا، کرالا برای تبلیغات انتخاباتی لوک سبها سخنرانی کرد. در همین حال، او گفت که کنگره و کمونیست ها به تروریست ها در این ایالت پناه داده اند. طمع بانک رای اقلیت باعث شد آنها از PFI حمایت کنند.

آمیت شاه گفت که کنگره و احزاب چپ در حال ناپدید شدن از جهان هستند. دفعه بعدی پارتی بهاراتیا جاناتا خواهد بود. همه نظرسنجی ها نشان می دهد که تمام کرالا آماده است تا با نخست وزیر نارندرا مودی حرکت کند.http://PUBLICNEWSUPDATE.COM

دیدگاهتان را بنویسید