امریتپال سینگ از حوزه انتخابیه Khandur Sahib Lok Sabha مسابقه خواهد داد!


آمریتپال سینگ، رئیس واریس پنجاب، ممکن است از حوزه انتخابیه خدور صاحب لوک سبها رقابت کند. بر اساس اطلاعات دریافتی، وکیل امریتپال سینگ و عضو سابق پارلمان راجدف سینگ خلسا به این کانال گفت که او برای ملاقات با آمریتپال سینگ به زندان آسام آمده است. پس از آن، امریتپال سینگ موافقت کرد که به عنوان یک نامزد مستقل از حوزه انتخابیه خدور صاحب لوک سبها رقابت کند.

لازم به ذکر است که آمریتپال سینگ در آوریل 2023 توسط پلیس پنجاب در روستای رود در ناحیه موگا دستگیر شد. او توسط NSA تحمیل شد، پس از دستگیری او در زندان Dibrugarh در آسام است. او اکنون نزدیک به یک سال است که در زندان است. خانواده خواستار این هستند که او به جای زندان دیبروگره در زندان پنجاب نگهداری شود.

آمریتپال سینگ در سال 1993 در روستای جالوپور خرا در امریتسار به دنیا آمد. آمریتپال که به تازگی دوازدهم را پشت سر گذاشته بود، ناگهان راهی دبی شد. در آنجا، Amritpal در تجارت حمل و نقل درگیر بود. دیپ سیدو، بازیگر و فعال پنجابی، واریس پنجاب را در 30 سپتامبر 2021 تأسیس کرد. دیپ سیدو گفت که هدف از این کار آوردن جوانان به مسیر سیک و بیدار کردن پنجاب است. نام دیپا سیدو در پرونده کیسان آندولان و سپس در پرونده تجاوز جنسی در قلعه سرخ در 26 ژانویه 2021 ظاهر شد. در 15 فوریه 2022، دیپ سیدو در یک تصادف جاده ای در نزدیکی Sonepat هنگام بازگشت از دهلی به پنجاب جان باخت. در ماه مارس، اعلام شد که آمریتپال رهبر جدید سازمان واریس پنجاب شده است. متعاقباً، در 29 سپتامبر 2022، آمریتپال در روستای رود در موزا دستگیر شد. پس از آن، Amritpal شروع به به چالش کشیدن دولت و سیستم http://PUBLICNEWSUPDATE.COM کرد

دیدگاهتان را بنویسید