بووا تهدید کرد که این ویدئو را در فضای مجازی پخش خواهد کرد، خواهرزاده خودکشی کرد


پس از تهدید بووا مبنی بر پخش این ویدئو در رسانه های اجتماعی، موردی مبنی بر خودکشی یک خواهرزاده خردسال با حلق آویز کردن فاش شد. پس از آن، پلیس Tana City Tarn Taran برای دستگیری فردی که فیلم را در حین دستگیری Bhua تهیه کرده بود، عملیاتی را آغاز کرد. گفتنی است در این مورد ننان به عروسش فشار می آورد تا با معشوقش ازدواج کند.

بر اساس اطلاعات، هارماندیپ کائور، همسر چامکائور سینگ، ساکن تالار فالوک، ساکن خیابان الماس، روستای باچده تارن تاران، به پلیس گفت که دخترش آماندیپ کاور در روز دوم ماه مه به مدرسه رفت و حوالی ساعت سه و نیم به خانه بازگشت. بعد از ظهر.

در همین حال، Nanan Kiranjit Kaur، دختر ناریندر سینگ، ساکن روستای فلک، تماس گرفت و گفت که اگر با معشوق من ازدواج نکنی، من یک ویدیو از دخترت Amandeep Kaur با یک پسر دارم که او آن را در فضای مجازی پخش خواهد کرد. پس از آن، Nanan Kiranjit Kaur او ویدئویی را به او نشان داد که در آن با ویرایش عکس‌های دخترش و پسری به نام Jashnpreet Singh، پسر بالکار سینگ از روستای Phelok، ویدیویی از طبل زدن ساخته شده بود. نانان کرنجیت تهدید کرد که این ویدئو را در شبکه های اجتماعی، دخترش و او نیز منتشر خواهد کرد. پس از آن او به خانه Jashanpreet Singh، پسری که ویدیو را ساخته بود، رفت. وقتی به خانه اش برگشت، دختر در را که در زد جواب نداد.

در همین حال، با کمک سوخجیندر سینگ که در همسایگی زندگی می کند، در باز شد و او دخترش آماندیپ کائور 16 ساله را دید که از سقف آویزان شده بود. آماندیپ به سرعت به یک بیمارستان خصوصی منتقل شد و پزشکان اعلام کردند که او مرده است. با دادن اطلاعاتی در این زمینه شهر DSP تارسم مسیح گفت که در این مورد پلیس شهر تانا تارن تاران با دستگیری کرانجیت کائور، دختر ناریندر سینگ ساکن فلوک، پرونده ای را به ثبت رسانده است، در حالی که عملیاتی برای دستگیری جاشنپریت سینگ، پسر. بالکار سینگ، ساکن روستای فلک. وی گفت: پس از کالبد شکافی دختر متوفی، جسد وی به وراث http://PUBLICNEWSUPDATE.COM تحویل داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید