Kelis Ndhlovu از جمله بازیکنانی است که برای مسابقات مقدماتی T20 تماشا می کند


جاده به Ndhlovu
جاده به Ndhlovu

کیلیس ندلوو، نوجوان زیمبابوه، در فهرست بازیکنان شورای بین‌المللی کریکت (ICC) قرار گرفته است تا در هفته آینده مسابقات جهانی مقدماتی جام جهانی کریکت زنان T20 را تماشا کنند.

در نام بردن ستاره های هر تیم، ICC در مورد Ndhlova چنین گفته است:

[She] در حال حاضر به یکی از مجریان دائمی طرف او تبدیل شده است. این بازیکن 18 ساله همه کاره در افتتاحیه جام جهانی زیر 19 سال زنان ICC 2023، جایی که کاپیتان زیمبابوه بود، به شهرت رسید و در سال 2024 نیز شروع خوبی داشته است.

چرخش ارتدوکس بازوی چپ او به او کمک کرد تا 11 ویکت را در 12 بازی و در مجموع 34 ویکت T20I به دست آورد.

Ndhlovu نیز می تواند ضربه بزند. در 35 بازی T20I، ضربه زن چپ دست دو 50 گلزنی کرد و 601 دوش به دست آورد. او در سن کم خود به یک بازیکن همه جانبه قابل اعتماد برای زیمبابوه تبدیل شده است و تیم او به دنبال کمک مداوم او در تلاش برای کسب یکی از مکان های مقدماتی در ابوظبی خواهد بود.”

ICC – 15 آوریل 2024

مسابقات مقدماتی قرار است روز پنجشنبه، 25 آوریل، در دو ورزشگاه در ابوظبی – استادیوم کریکت زاید و تولرانس بیضی مجاور آن آغاز شود.

این مسابقات به 10 تیم این شانس را می دهد که یکی از دو مکان موجود در جام جهانی T20 زنان ICC امسال را که در سپتامبر تا اکتبر در بنگلادش برگزار می شود، کسب کنند. فینالیست ها به میزبان استرالیا، انگلیس، هند، نیوزلند، پاکستان، آفریقای جنوبی و هند غربی در اوج مسابقات T20 زنان خواهند پیوست.

در مسابقات مقدماتی ابوظبی، اسکاتلند، سریلانکا، تایلند، اوگاندا و ایالات متحده آمریکا (ایالات متحده آمریکا) در گروه A و ایرلند، هلند، امارات متحده عربی (امارات)، وانواتو و زیمبابوه در گروه B قرار دارند. هر یک از 10 تیم، بازیگران ستاره ای هستند که تیم های آنها برای تحویل کالا در رویداد دو هفته ای به آنها تکیه خواهند کرد.

زیمبابوه با ایرلند، امارات، وانواتو و هلند همگروه است.

همچنین بخوانید:
ZC اسامی تیم را برای مسابقات مقدماتی جام جهانی ICC T20 اعلام کرد
تماشا کنید: چاواگوتا، مربی زنان زیمبابوه، اگر بازیکنان حداقل 90 درصد نقش خود را ایفا کنند، ما به جام جهانی صعود خواهیم کرد.
ICC جزئیات پخش مسابقات مقدماتی جام جهانی T20 زنان 2024 را تایید کرد

به 789 مشترک دیگر بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید