سفارش آنلاین غذا گران است، Zomato هزینه های پلتفرم خود را برای کاربران افزایش داده است


سفارش غذا از پلتفرم تحویل غذای آنلاین Zomato اکنون گران شده است. این شرکت برای دومین بار در یک سال هزینه پلتفرم را افزایش داده است. اکنون مشتری باید برای هر سفارش 25 درصد بیشتر هزینه پلتفرم بپردازد. جدا از این، این شرکت خدمات خود را بین دو شهر نیز متوقف کرده است. این سرویس با نام بین شهری لجند فعالیت می کرد.

در بیانیه‌ای که توسط Zomato منتشر شد، گفت که مشتری اکنون باید 25 درصد (تا 5 روپیه) بیشتر هزینه پلتفرم برای هر سفارش بپردازد. علاوه بر این، این شرکت تحویل غذا از راه دور را متوقف کرد.

زوماتو همچنین قرار است نتایج فصلی خود را در هفته آینده منتشر کند. در اوایل آگوست 2023، Zomato نیز هزینه پلتفرم خود را 2 روپیه افزایش داد. در اوایل ژانویه، کارمزد از 1 روپیه به 4 روپیه افزایش یافت و در 31 دسامبر، هزینه پلتفرم 9 روپیه افزایش یافت.

Zomato هر سال 85 تا 90 میلیون سفارش را انجام می دهد. واضح است که افزایش 1 روپیه ای در کارمزدها باعث افزایش 90 کرور سود شرکت می شود. همچنین بر EBITDA شرکت تأثیر می گذارد و EBITDA آن را تا 5 درصد تقویت می کند. این در حالی است که تنها برای برخی شهرها چنین افزایش قیمتی اعمال شده است.

زوماتو خدمات راه دور را نیز متوقف کرده است. به عنوان بخشی از این خدمات، مشتریان ساکن در شهرهای دیگر نیز می توانند از رستوران های برتر واقع در شهر دیگر غذا سفارش دهند. بنابراین یک تب افسانه در پلتفرم وجود دارد. این شرکت در حال حاضر این سرویس را متوقف کرده است. Zomato همچنین به مشتریان خود یک طرح اشتراک را بدون پرداخت هزینه تحویل ارائه می دهد. با این حال، این کار هزینه پلتفرم را نیز به همراه دارد.http://PUBLICNEWSUPDATE.COM

دیدگاهتان را بنویسید