جام لیگ برتر انگلیس هفته آینده در زیمباوه برگزار می شود


طرفداران بازی مورد علاقه آفریقا در این ماه که Castrol هستند، سرگرم بازی و سرگرمی هستند جام لیگ برتر را با برنامه ای مملو از افراد مشهور، جشن ها و هدایا به آفریقای جنوبی می آورد.

کاسترول سابقه طولانی در حمایت از فوتبال در سطح جهانی و آفریقا دارد، به عنوان مثال در جام جهانی فوتبال 2010.

جنیفر هیز، مدیر بازاریابی کاسترول آفریقا می‌گوید: «کاسترول و لیگ برتر قراردادی را امضا کرده‌اند که از ژانویه 2022 آغاز می‌شود و بر اساس حمایت مالی موفق ما از جام جهانی فوتبال و قهرمانی اروپا یوفا است.»

کاسترول حامی جوایز متعددی در لیگ برتر است، مانند کفش طلایی کاسترول برای بازیکنی که بیشترین گل را در یک فصل زده است، بازیساز فصل کاسترول برای بازیکنی که بیشترین پاس گل را داشته باشد و دستکش طلایی کاسترول که بیشترین گل را به دروازه بان دریافت کرده است. کلین شیت های فصل.”

سال گذشته، سون هیونگ مین و مو صلاح برنده کفش طلا شدند، در حالی که آلیسون و ادرسون برنده دستکش طلا شدند. بازیساز فصل مو صلاح بود.

زمان برگزاری تور جام لیگ برتر در آفریقای جنوبی در آستانه بازی نهایی در 19 می 2024، با منچسترسیتی که از عنوان قهرمانی خود دفاع می کند، هیجان انگیز است.

هیز می‌گوید: «خوشحالیم که می‌توانیم با برنامه‌ای مفرح و اکشن در زیمبابوه که به جام و اسطوره‌های زنده فوتبال ما اختصاص داده شده است، نمایه برند خود و لیگ برتر را بیشتر کنیم.

یک برنامه پر از رویدادها شامل یک شام جشن VIP در The Venue Avondale در 24 آوریل خواهد بود.

پس از آن، در 25 آوریل از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر در باشگاه ورزشی بلگراویا در هراره، کاسترول به برندگان مسابقه اخیر فرصتی می دهد تا جام را مشاهده کنند، با بازیکن نمادین آفریقایی پیتر ندلوو ملاقات کنند و از هدایا، فرصت های عکس و سرگرمی لذت ببرند.

ملانی ون استراتن، مدیر فروش کاسترول آفریقای جنوبی، گفت: “ما فکر و برنامه ریزی زیادی برای توسعه برنامه ای از رویدادها انجام داده ایم که به مشتریان و طرفداران فوتبال ما برسد و طنین انداز شود. ما از درخشش اسطوره های فوتبال، پخش کننده ها و تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی استفاده می کنیم تا بازی را برای مخاطبان بیشتری زنده کنیم.”

Castrol به مشتریان و مصرف کنندگان در بخش های خودرو، دریایی، صنعتی و انرژی با محصولات برندی که در سراسر جهان به دلیل نوآوری و عملکرد بالا شناخته شده اند، خدمات ارائه می دهد.

بیانیه مطبوعاتی

به 789 مشترک دیگر بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید