افسر زندان به دلیل نفوذ مکرر به مجتمع دولتی و سرقت تجهیزات زندانی شد


کوانداکول ندتی، افسر زندان ها و خدمات اصلاحی زیمبابوه به جرم سرقت تجهیزات کامپیوتری از چندین وزارتخانه دولتی مستقر در مجتمع دولتی جدید در هراره به پنج سال زندان محکوم شده است.

به گفته مقام دادستانی ملی، ندتی در چندین نوبت بین 27 مارس تا 5 آوریل 2024 به دفاتر دادستان کل، وزارت آموزش عالی و عالی و وزارت دارایی و تشویق سرمایه گذاری نفوذ کرد. او قطعات مختلف کامپیوتر برند HP را از جمله مانیتور، پردازنده، چاپگر و کابل برق به سرقت برد.

محاسبات خاص به شرح زیر است:

ستون 1
متهم در 27 مارس 2024 وارد دفتر دادستانی کل در مجتمع دولتی جدید شد و یک مانیتور اچ پی و 2 پرینتر از دفتر دادستانی کل به سرقت برد.

۲،۳،۵ و ۷ را بشمارید
متهم در 1، 3 و 5 آوریل 2024 وارد محوطه وزارت تحصیلات عالی و عالی در مجتمع دولتی جدید شد و مجموعه ای از رایانه ها و چاپگرهای HP را به سرقت برد.

شماره 4 و 6
متهم همچنین در 2 آوریل 2024 وارد دفاتر وزارت دارایی و تشویق سرمایه گذاری شد و مجموعه ای از رایانه ها و چاپگرهای HP را به سرقت برد.

ارزش کل کالاهای مسروقه ۸۳۵۰ دلار بوده است.

خوشبختانه تمام وسایل سرقتی پیدا شد. ندتی به جرم تجاوز جنسی مجرم شناخته شد و به هفت سال زندان محکوم شد. با این حال، دو سال به حالت تعلیق درآمد که منجر به پنج سال حبس واقعی شد.

به 789 مشترک دیگر بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید