یک مرد گورو به دلیل شوخی دو ملک را سوزاند و به زندان افتاد


مقام دادستانی ملی (NPA) می گوید جوزف مک کارتی 46 ساله ساکن گورو پس از مجرم شناخته شدن توسط دادگاه قاضی گورو به اتهام حمله و آسیب مخرب به دو ملک به دو سال زندان محکوم شده است. .

درست

این حادثه در 17 آوریل زمانی رخ داد که مک کارتی و برادر شاکی رودرک مونانیوا با هم در مغازه های Woodlands در گورو مشغول نوشیدن مشروب بودند. شوخی رودرک، مک کارتی را خشمگین کرد، او سپس در جستجوی رودرک به محل سکونت مونیارادی مونیانیوا شاکی رفت.

مک کارتی که نتوانست رودرک را پیدا کند به مونیارادی حمله کرد و به چشم او آسیب رساند. مونیارادی موفق به فرار شد و مک کارتی پتوی خود را آتش زد و اتاق را ویران کرد. آتش به خانه همسایه متعلق به ربکا نیاتی سرایت کرد و به طور کامل از بین رفت.

مک کارتی از صحنه گریخت اما بعداً به یک نگهبان در فروشگاه های وودلندز فاز اول اعتراف کرد. او توسط منیرادی و همسایگانش دستگیر و به پلیس تحویل داده شد.

ارزش کل اموال آسیب دیده 22415 دلار برآورد شده است.

صدور حکم

مک کارتی به 10 سال زندان با سه سال تعلیق محکوم شد. چهار سال دیگر در رابطه با پرداخت 21000 دلار غرامت به ربکا نیاتی برای خسارت وارده به خانه اش تعلیق شد. علاوه بر این، یک سال در رابطه با پرداخت 755 دلار آمریکا به Munyaradi Munyaniwa برای خسارت وارده به اموالش به حالت تعلیق درآمد.

مک کارتی پس از گذراندن محکومیت های تعلیقی خود، در واقع دو سال زندان را سپری خواهد کرد.

به 793 مشترک دیگر بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید