جشنواره شوکو موضوع 2024 را نشان می دهد، هنرمندان را دعوت می کند که درخواست دهند


جشنواره طولانی مدت شوکو موضوع خود را اعلام کرده و برای آخرین دوره خود دعوت نامه ارسال کرده است.

این آگهی کامل است:

ما خوشحالیم که فراخوان خود را از هنرمندان سراسر کشور برای شرکت در بزرگترین جشن فرهنگ شهری، جشنواره شوکو اعلام کنیم. در سال 2024 برای طولانی‌ترین فستیوال فرهنگ شهری زیمبابوه به ما بپیوندید تا #BothSidesOfSamora را جشن بگیریم – متحرکان و تکان دهنده‌های جوان که آینده زیمبابوه را شکل می‌دهند و رویاها را به واقعیت تبدیل می‌کنند! موضوع ما #BothSidesOfSamora جاده ای را روشن می کند که از لحاظ تاریخی طبقات اجتماعی مختلف را تقسیم کرده است. ژانرها و فرهنگ های مختلف اغلب در خیابان Zamora Machel مشترک بودند. جشنواره شوکو 2024 در دو طرف زامورا – از خیابان تا چیتونگویزا – برگزار می شود! ما پلتفرمی خواهیم ساخت که فرهنگ شهری پر جنب و جوش را از بالا و مرکز شهر، از حومه شهر تا هود به نمایش بگذارد! فستیوال شوکو بهترین مهمانی فولکلور خواهد بود که در آن همه، از هر پیشینه، قبیله یا طبقه ای، می توانند گرد هم آیند و فضا را زنده کنند!

از همه شاعران، کمدین ها، هنرمندان، نوازندگان و رقصندگان دعوت می شود تا استعداد، پیام و خلاقیت خود را در بزرگترین جشن آزادی بیان زیمبابوه به نمایش بگذارند. خواه شما یک واژه ساز آماده باشید که شب شعر ما را زیبا کند، یک نابغه کمدی که قرار است در شب کمدی ما بدرخشد، یا یک استاد موسیقی یا رقص پویا که به دنبال روشن کردن صحنه در Mash Up Night و Peace In the Concert Hood است – ما از شما می خواهم که مهارت های منحصر به فرد خود را به جشنواره ما بیاورید. اگر به دنبال موسیقی با پیام هستید، هنری که مرزها را به چالش می کشد، یا به سادگی می خواهید حقیقت را از طریق شعر خود به قدرت برسانید، پس این جشنواره شماست!

فرصت حضور در این نمایشگاه باورنکردنی از صحنه فرهنگی پر جنب و جوش زیمبابوه را از دست ندهید. اکنون درخواست دهید و بخشی از جادویی باشید که جشنواره شوکو 2024 است. آخرین مهلت درخواست ها 31 مه 2024 در نیمه شب است – شما را آنجا می بینیم!

و برای درخواست اینجا کلیک کنید

به 793 مشترک دیگر بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید