MD Markfed از مندیس از Ludhiana، Moga و Ferozepur به همراه معاونان کمیساریای مربوطه بازدید کرده است تا از عملکرد روان تدارکات اطمینان حاصل کند.


MD Markfed از مندیس از Ludhiana، Moga و Ferozepur به همراه معاونان کمیساریای مربوطه بازدید کرده است تا از عملکرد روان تدارکات اطمینان حاصل کند.

چاندیگار، 24 آوریل:

دکتر گیریش دیالان با هدف اطمینان از تهیه روان محصولات از کشاورزان. مارکفد از بازارهای مختلف مناطق لودیانا، موگا و فروزپور بازدید کرد.

او به همراه خانم ساکشی ساهنی، معاون کمیسر لودیانا در لودیانا، از بازارهای بخش Jagraon بازدید مشترک کرد. در همین حال، معلوم شد که اداره ولسوالی تمام تلاش خود را برای اطمینان از تدارکات روان به کار می گیرد. کل پرداختی که در مقابل پرداخت های معوق انجام می شود 120 درصد است – بنابراین اطمینان حاصل می شود که کشاورزان ناراحت نمی شوند و پرداخت ها قبل از هنجار 48 ساعته انجام می شود.

به ادارات دستور داده شده است که از تدارکات ظرف 24 ساعت اطمینان حاصل کنند و پرداخت ها را تا 48 ساعت ادامه دهند.

معاون کمیسر موگا اس. طی یک بازدید مشترک با کولوانت سینگ، مشخص شد که کار تدارکات در حال انجام است، اما الزامات اضافی از طرف باردانا، که FCI است، وجود خواهد داشت. تهیه خواهد شد

برنامه ریزی شده بود که پیشرفت برداشتن از مندیس زودتر از قانون 72 ساعت انجام شود تا اطمینان حاصل شود که در یک دوره زمانی کوتاه، زیرا چرخه محصول امسال فشرده شده است، فضا برای ورود بیشتر وجود دارد.

در دیدار با راجش دیمان، معاون کمیساریای فیروزپور در فیروزپور، همچنین مشخص شد که سرعت ارتقاء آن خوب است، اما همچنان به دلیل ورود زیاد، تلاش برای فعالیت های دیگر در حال انجام است.

به همین مناسبت به کارکنان کلیه نهادها دستوراتی داده شد که نظافت در اولویت قرار گیرد تا مندی ها آلوده نشوند و برای گندم های تازه وارد فضا فراهم شود.

همچنین خاطرنشان شد که کیفیت محصول بسیار خوب بوده و محصول تولیدی کشاورزان در حد رطوبت 12 درصد بوده است. همه بازارها بدون معطلی در حال برداشت بودند و محصول به سرعت پاکسازی و بسته بندی شد.http://PUBLICNEWSUPDATE.COM

دیدگاهتان را بنویسید