بیکاری در هاریانا ازدواج خواهد کرد، نقشه ویروسی شده است


جوانان هاریانا در مورد بیکاری ضربه بی نظیری به دولت ایالتی وارد کرده اند. وی در شبکه های اجتماعی یک کارت ازدواج ویروسی ساخت و گفت که ازدواج یک فرد بیکار برای استخدام در CET (آزمون مشترک واجد شرایط بودن) گروه C تایید می شود. همه ساکنان ایالت نیز برای این عروسی دعوت شده بودند.

جوانان بیکار از طریق این کارت ازدواج سوالاتی را درباره روند استخدام دولتی مطرح کرده اند.

نقشه به خوبی با تمام رویدادهای عروسی سازماندهی شده است. محل برگزاری عروسی ایستگاه اتوبوس قدیمی کارنال است. از جمله برنامه های شلوغ او می توان به تجمع بیکاران، راهپیمایی، راهپیمایی و راهپیمایی بیکاران اشاره کرد. همه مردم هاریانا و بقیه ایالتی که می خواهند ازدواج کنند بیکار هستند.

این کارت توسط دیپاک فوگات از مهیم از قلم خود H ارسال شده است. ابتدای کارت به طعنه می گوید که به دلیل بی کفایتی وحشتناک دولت هاریانا، خانم گریهانی دیوی و کیشان سینگ، پسرشان سی. در حال پیر شدن با بیکاران هستند. همه را به مراسم عقد مجلل استخدام گروه C دعوت می کنیم.

برنامه های منگلیک از 30 فروردین آغاز می شود. تجمع بیکاران ساعت 11 صبح و ساعت 12:00 مراسم راهپیمایی، اقدام اعتراضی و راهپیمایی بیکاران در خیابان ها تا پایان استخدام انجام می شود.

کارت پستال ها اغلب درخواست شرکت در عروسی کودکان را دارند. اما موضوع بیکاری پابرجاست، به همین دلیل افراد بیکار مسن را صدا زدند تا به عروسی بیایند. نوشته شده است: «حالا نه به حرف و نه بهانه گوش می دهیم، همه به یک بیکار غبطه می خورند».

تمامی برنامه های این مراسم بی نظیر عروسی از فردا شنبه تدارک دیده شده است. از این طریق، جوانان دولت خشم خود را علیه دولت به شیوه ای جدید ابراز می کنند. چند وقت پیش جوانان در جیند راهپیمایی کردند.http://PUBLICNEWSUPDATE.COM

دیدگاهتان را بنویسید